Regulamin Sklepu

Definicje

Następujące wyrażenia pisane wielką literą w poniższym regulaminie będą miały następujące znaczenie, chyba, że z treści wyraźnie wynika co innego:

- Serwis, Sklep, Strona, Strona internetowa – Sklep internetowy uberschtock.pl, uberschtock.eu, uberschtock.com, uberschtock.com.pl

- Produkty – wszystkie towary możliwe do zakupu w Sklepie

- Regulamin – niniejszy dokument

- Użytkownik, Klient, Ty, Państwo – osoba korzystająca ze Sklepu

- Umowa Sprzedaży - umowa zawierana przez Klienta ze Sklepem

- Konto - Konto Klienta, który założył je poprzez rejestrację w sklepie internetowym

- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta złożone poprzez Sklep doprowadzające do zawarcia Umowy Sprzedaży

-Sprzedawca - firma Studio H Piotr Matuszczak z siedzibą w Gdyni pod adresem Stolarska 15A/4, 81-173, Gdynia.NIP 9580202698 REGON 192068664.

Postanowienia Wstępne

1. Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania Sklepu internetowego Uberschtock (uberschtock.pl, uberschtock.eu, uberschtock.com, uberschtock.com.pl ) prowadzonego przezirmę Studio H Piotr Matuszczak z siedzibą w Gdyni pod adresem Stolarska 15A/4, 81-173, Gdynia. NIP 9580202698 REGON 192068664.

2. Warunkiem do rozpoczęcia korzystania ze sklepu przez Klienta jest dokładne zapoznanie się z niniejszym regulaminem oraz jego pełna akceptacja, gdyż określa on zasady korzystania z niego oraz zawierania Umowy sprzedaży między Klientem a Sklepem.

3. Wszystkie sprzedawane w nim produkty mogą różnić się w rzeczywistości od produktów widocznych na zdjęciach. Są one przykładowe i służą jedynie prezentacji możliwych do zakupu modeli. Kolory produktów prezentowane w Sklepie mogą różnić się w rzeczywistości między innymi z powodu technologii używanej przez klienta do ich wyświetlania. Towary są szczegółowo opisane, zaś wszelkie pytania na ich temat można kierować na adres mailowy kontakt@uberschtock.pl

4. Klient zobowiązany jest do stosowania się do Regulaminu oraz korzystania ze sklepu w sposób z nim zgodny oraz z przepisami prawa obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

5. Sklep nie odpowiada za przerwy w działaniu Sklepu internetowego, które nie są spowodowane bezpośrednio przez niego.

6. Zamówienia mogą być składane bez zakładania Konta na Stronie, a realizowane są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Sklepu.

7. Wszystkie możliwe do zakupu Produkty są nowe, a ich cena brutto prezentowana jest w Sklepie w polskich złotych.

8. Zabronione jest posiadanie przez jednego Klienta wielu kont na Stronie Uberschtock (chyba, że Sklep stwierdzi inaczej).

Zamówienia

1. Klient składa propozycję zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą za pomocą formularza zamówienia (uzupełnionego danymi Klienta) oraz poprzez naciśnięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”, która następnie akceptowana jest przez Sprzedawcę poprzez rozpoczęcie realizacji zamówienia.

2. Zamówienia akceptowane są przez całą dobę za pośrednicetwem Sklepu Internetowego.

3. Realizacja zamówień rozpoczyna się w najbliższym dniu roboczym po otrzymaniu za nie zapłaty przez Sprzedawcę.

4. Sklep zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia gdy:

- dane podane przez klienta są fałszywe, nieporawne lub niepełne;

- awaria bądź usterka doprowadziła do niepoprawnego działania Sklepu w czasie składania zamówienia;

- Sprzedawca uzna, że Klient próbuję poprzez złożenie zamówienia dokonać oszustwa bądź mogło do niego dojść w czasie składania zamówienia;

- Sprzedawca uzna, że Klient korzystając ze strony mógł probować doprowadzić lub doprowadził do zakłócenia jej poprawnego działania;

- podczas składania zamówienia doszło do niezamierzonych i niechcianych przez Sklep zmian, takich jak na przykład niezamierzone działanie promocji bądź kodu rabatowego;

5. Produkty zawarte w Zamówieniu zostaną wysłane przez Sprzedawcę w czasie jak najbliższym temu, który określony jest w FAQ na Stronie. Nie tyczy się to produktów personalizowanych bądź celowo zmienianych pod uwagi Klienta. Jeżeli czas realizacji zamówienia przedłuża się, Klient zostanie o tym poinformowany.

6. W przypadku zamówienia wielu produktów w jednym Zamówieniu o różnych terminach dostawy, obowiązuje najdłuższy możliwy termin w nim zawarty.

7. Wszelkie ewentualne koszty związane z eksportem, takimi jak na przykład koszty odprawy celnej pokrywa Klient.

8. Klient ma prawo do edycji zamówienia poprzez kontakt ze Sklepem pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze wysłane. Należy wziąć pod uwagę, że wiadomości w postaci maili od Klientów nie zawsze zdążą być przeczytane przez Sklep przed wysłaniem Zamówienia, jednak Sklep postara się, aby odpowiadać na nie jak najszybciej.

9. Sposób zapłaty za Zamówienie wybierany jest przez Klienta. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro S. A.

Newsletter

1. Użytkownik może zapisać się do Newslettera Sklepu poprzez uzupełnianie przeznaczonych do tego pól w różnych miejscach na Stronie Sklepu.

2. Użytkownik wyraża w ten sposób zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych potrzebnych do poprawnego rozsyłania Newslettera.

3. Sklep zobowiązany jest chronić dane osobowe Klienta na podstawie aktualnej Polityki Prywatności Sklepu.

4. Klient może zrezygnować z newslettera w dowolnym momencie bez podania przyczyny poprzez kontakt mailowy ze sklepem na kontakt@uberschtock.pl lub użycie linka podanego w mailu przesłanym Klientowi za pomocą Newslettera.

Odstąpienie od umowy

1. Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania Produktów.

2. Klientowi nie przysługuje możliwość odstąpienia od umowy przed otrzymaniem swojego Zamówienia.

3. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest zwrócić wszystkie otrzymanie Produkty oraz powiązane z nimi dodatki (chyba, że Sprzedawca stwierdzi inaczej). Wszystkie te przedmioty powinny być w stanie nowym, bez wad oraz jakichkolwiek modyfikacji. Produkty muszą posiadać wszystkie metki i etykiety oraz nie mogą być uprzednio prane.

4. Sklep może odmówić przyjęcia odstąpienia od umowy w przypadku, w którym powyższe wymagania nie zostały spełnione oraz w przypadku produktów, u których Sklep uzna to za niehigieniczne.

5. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi koszty związane z odesłaniem przedmiotów do Sprzedawcy (chyba, że Sprzedawca stwierdzi inaczej). Koszty te zostaną odjęte od sumy zwracanej na konto podane przez Klienta na Formularzu Zwrotu umieszczonym w paczce, w której zostanie dokonany zwrot Produktów oraz powiązanych z nimi dodatków.

6. Klient odstępuje od umowy poprzez dokonanie zwrotu zamówionych Produktów oraz powiązanych z nimi dodatków razem z Formularzem Zwrotu i wysłanie ich na odpowiedni adres podany na Formularzu Zwrotu lub do określonego Paczkomatu InPost.

7. Zwrot pieniędzy na konto Klienta podane na Formularzu Zwrotu rozpocznie się w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania paczki z powyższego punktu przez Sprzedawcę. Jeśli na Formularzu Zwrotu nie zostało podane żadne konto bankowe, pieniądze zostaną wysłane na konto, z którego uprzednio otrzymano płatność.

8. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu.

Reklamacje i gwarancje

1. Każdy produkt oferowany do zakupu w Sklepie objęty jest dwuletnią gwarancją.

2. W przypadku pozytywnego uznania reklamacji sklep zobowiązuje się wysłać nowy bądź naprawiony produkt. Jeśli jest to jednak niemożliwe, Sklep zwróci pełną kwotę, za którą został zakupiony produkt w ciągu 14 dni od otrzymania paczki z reklamowanym produktem.

3. Sklep sam obiektywnie stwierdza, czy produkt spełnia warunki umożliwiające pozytywne rozpatrzenie reklamacji

4. W razie zniszczenia Produktu podczas transportu Klient zobowiązany jest do wypełnienia protokołu szkody w obecności kuriera. W przeciwnym wypadku reklamacje będą traktowane tak, jakby to Klient przyczynił się do powstania wady towaru (chyba, że Sklep stwierdzi inaczej).

5. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

6. W przypadku chęci dokonania reklamacji Klient zobowiązany jest do kontaktu ze Sklepem poprzez zakładkę Kontakt w Sklepie internetowym bądź poprzez kontakt mailowy na kontakt@uberschtock.pl

7. Sklep nie przyjmuje Towarów odsyłanych w przesyłkach za pobraniem. Tyczy się to również odstąpienia od umowy.

8. Po ustaleniu szczegółów ze Sklepem, Klient składa reklamację na piśmie opisując dokładny jej powód.

9. W przypadku pozytywnego uznania reklamacji Klient zobowiązany jest do odesłania do Sklepu wadliwego Produktu wraz z pisemnym opisem reklamacji.

Postanowienia końcowe

1. Klient może porozumieć się ze Sklepem poprzez:

- formularz kontaktowy zawarty na stronie https://uberschtock.pl/pl/kontakt;

- konto Uberschtock na Instagramie;

- kontakt mailowy na kontakt@uberschtock.pl;

2. Umowa między Sprzedawcą a Klientem zawierana jest w języku polskim oraz zgodnie z prawem obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Dane osobowe Klientów przetwarzane przez sklep są opisane w Polityce Prywatności.

4. Klient zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu poprzez jego akceptację lub złożenie Zamówienia.

5. Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowego Regulaminu podlegają zasadom obecnie funkcjonującego regulaminu.

6. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie bądź wprowadzania w życie nowego regulaminu w dowolnym momencie, który obowiązuje od momentu wprowadzenia go na Stronę Sklepu.

7. Wszystkie zdjęcia oraz teksty na Stronie Sklepu internetowego objęte są prawami autorskimi.