1. Jaki jest średni czas dostawy?

  • Wynosi on zazwyczaj około 1-3 dni roboczych.

2. Jaki jest przewidywany czas wysyłki zamówienia?

  • Zamówienia staramy się wysyłać następnego dnia roboczego.

3. W jakim czasie mogę dokonać zwrotu towaru?

  • Zwrot wszystkich towarów jest możliwy w czasie 14 dni od daty jego otrzymania. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.

4. Otrzymane przeze mnie zamówienie ma wadę, co należy zrobić w takiej sytuacji?

  • Prosimy o kontakt na kontakt@uberschtock.pl z opisem wad oraz ich zdjęciami, wspólnie na pewno rozwiążemy sprawę:) Możesz użyć również naszego formularza kontaktowego znajdującego się tutaj.

5. Jakie są dostępne metody płatności?

  • Wszystkie informacje dotyczące metod płatności opisane są dokładniej tutaj.

6. Czy mogę edytować lub anulować moje zamówienie po jego złożeniu?

  • Edycja lub anulowanie zamówienia możliwe jest poprzez kontakt z kontakt@uberschtock.pl pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze wysłane. Możesz użyć również naszego formularza kontaktowego znajdującego się tutaj.

7. Czy mogę dokonać zakupu bez zakładania konta na Uberschtock?

  • Tak

8. Jak mogę usunąć moje konto?

  • W celu usunięcia swojego konta Uberschtock należy skontaktować się z nami na kontakt@uberschtock.pl. Możesz użyć również naszego formularza kontaktowego znajdującego się tutaj.