1. Jaki jest średni czas dostawy?
- Wynosi on zazwyczaj około 1-3 dni roboczych.
2. Jaki jest przewidywany czas wysyłki zamówienia?
- Zamówienia staramy się wysyłać następnego dnia roboczego.
3. W jakim czasie mogę dokonać zwrotu towaru?
- Zwrot wszystkich towarów jest możliwy w czasie 14 dni od daty jego otrzymania. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj.
4. Otrzymane przeze mnie zamówienie ma wadę, co należy zrobić w takiej sytuacji?
- Prosimy o kontakt na kontakt@uberschtock.pl z opisem wad oraz ich zdjęciami, wspólnie na pewno rozwiążemy sprawę:) Możesz użyć również naszego formularza kontaktowego znajdującego się tutaj.
5. Jakie są dostępne metody płatności?
- Wszystkie informacje dotyczące metod płatności opisane są dokładniej tutaj.
6. Czy mogę edytować lub anulować moje zamówienie po jego złożeniu?
- Edycja lub anulowanie zamówienia możliwe jest poprzez kontakt z kontakt@uberschtock.pl pod warunkiem, że nie zostało ono jeszcze wysłane. Możesz użyć również naszego formularza kontaktowego znajdującego się tutaj.
7. Czy mogę dokonać zakupu bez zakładania konta na Uberschtock?
- Tak
8. Jak mogę usunąć moje konto?
- W celu usunięcia swojego konta Uberschtock należy skontaktować się z nami na kontakt@uberschtock.pl. Możesz użyć również naszego formularza kontaktowego znajdującego się tutaj.